Gotowanie

Kotlety jaglano-jajeczne

 ​ Wczoraj był wietrzny dzień ;). Poszliśmy z Małym na Bazarek po brukselkę,wiało niesamowicie. Mały jak tylko poczuję świeże powietrze to odpływa tak było i tym razem. Brukselkę zakupiliśmy i szybko wróciliśmy do domu. Mały spał więc ja wzięłam się ostro za gotowanie. Kotlety jaglano-jajeczne. Ugotowałam 6 jajek świeżych od teścia ;), ugotowałam jeden woreczek kaszy jaglanej w mleku. Po wystudzeniu tych składników, wyłożyłam do miski obrane jajka i kaszę. Dodałam świeżo pokrojony koperek i pocięty szczypior,do tego łyżka bułki tartej. Ach ! Starłam na tarce trochę żótego sera, posoliłam, popieprzyłam i zaczęłam widelcem ugniatać.Wbiłam surowe jajko i powoli wyrobiłam masę. Z tej masy formowałam kulki,które później spłaszczyłam i obtoczyłam w bułce. Placki kładłam na rozgrzane masło które już skwierczało na patelni. Smażyłam około 10 mniut na małym ogniu. SMACZNEGO.

  • 7 jajek 
  • Jeden woreczek kaszy jaglanej
  • Szklanka mleka
  • Szczypior
  • Koper
  • 4 plastry żółtego sera
  • Łyżka bułki tartej 
  • Sól
  • Pieprz
  • Masło

    Skomentuj

